onsdag 5 maj 2010

Mitt hem

är riktigt trevligt när det är nydammat.

Bokskåpet stör mig dock med sitt röriga innandöme och jag funderar på att sätta upp någon form av tyg över glasrutorna så att jag slipper se eländet.
"Städa istället" säger vän av ordning och det är förstås ett alternativ.
Jag tar tag i det i helgen.

Nu kommer ni aldrig att få se bilder från just mitt hem, men dessa tre möbler är snuddande nära förutom färgen på soffan...som för övrigt är 3.18 bred och rymmer både sömniga och vakna människor.









4 kommentarer:

Mia S sa...

Fint.. sån där skön soffa har jag :)

Det förstår man att du inte visar hemmet.. du är ju numera offentlig person.. det skulle ju bli lite som hemma-hos reportage... och det får "dom" banne mig betala dyr för att få visa.. så de så !

Kramen ♥

Agneta sa...

Soffan är väldigt lik min soffa!

Snygga möbler!

Anonym sa...

Ett bokskåp ska inte vara pedantiskt städat. Jag tycker att det gott kan se lite bohemiskt slarvigt ut... ;)

Åsa Hellberg sa...

Marie, visst är den skön?

Stort och smått; tack:)

Aprillan; jag är rädd att det här är värre än "bohemic chic"...