lördag 15 maj 2010

Äsch

av någon anledning blev jag övergiven och helt ensam hemma, och att grilla till mig själv är inte roligt, alltså äter jag köttfärssås från igår och fortsätter läsa min bok.

Jag läser fortfarande - eller igen ska jag väl säga - Askungar.

Efter den blir det Björn Hellbergs "Trofésamlaren" som jag fick i födelsedagspresent. Det ska bli kul att se om hans knastertorra humor går igen i hans böcker, vi får väl se.


Nu tänker jag vara ensam och deppig när ingen vill vara med mig.

8 kommentarer:

Pennelina sa...

He he! Skulle passat på att njuta jag, och förresten så är ju vi här och stör dig emellanåt ;-)

Kramar från mig :-D

Åsa Hellberg sa...

Japp, jag är ju så illa tvungen och bra att ni stör!:)

Anonym sa...

Jag tror mest att man känner sig lite tom och inte så deppig - om jag utgår från mig själv - när man blir oväntat själv. Men efter ett tag kan det vara skönt upptäcker man.
Numer är jag för det mesta själv - och då kan det komma några deppardagar - men de är väl som det ska antar jag.
Hoppas du får en skön dag
Du har ju din balkong - och det är ett härligt väder idag
kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tack Sanna, här deppas det på:)

Kram Åsa

Robert W sa...

De sade till mig: Le och var glad, för det kunde ha varit värre.
Och jag log och var glad och det blev värre.

Det är härligt att deppa när det är vår och det bara blir ljusare. Och kom ihåg att det snart är midsommar. Sedan vänder det och blir mörkare! ;)

Åsa Hellberg sa...

Tack för påminnelsen, Robert:)

Sus sa...

Men du är ju med mig! I alla fall lite grand.

Åsa Hellberg sa...

Ja Sus, jag är så glad för att du är hemma med din kamera:)

Kram