söndag 8 maj 2011

Jag har gympat min inte längre så besvärsfria rygg.

Just idag sitter det onda ungefär vid BH-bandet.
Det flyttar sig lite hit och dit men jag tror att det blir bra till sist om jag bara håller igång gymnastiken.

Sonen har gått in i någon form av aktivitetsvariant, vilket betyder träning på gym - och löpning mest varje dag.
Dessutom har han slutat äta godis.
Han är en bra inspiration.

Medan jag har ägnat mig åt fysisk aktivitet på min matta har jag sett reprisen av "kvällen är din". Rördtårarna har gjort sig bra med magträningen.
Den lilla flickan Mollan som fick träffade Justin Bieber var precis hur berörande som helst.
Det är också bra inspiration.
Att vara en härlig medmänniska kan löna sig.
Och om inte av tv4 så kanske bara av den inre känslan av tillfredsställelse.

Jag är tveksam till om jag tänkte på mina medmänniskor i Mollans ålder. Jag har en känsla av att tänkte allra mest på mig själv.

Inga kommentarer: