fredag 13 maj 2011

Jag kan inte logga in

men jag kan tydligen skriva inlägg i alla fall.

En dag utan bloggen känns som en konstig dag och för er som inte har Blogger som plattform kan jag berätta att den har legat nere hela dagen.
Nu har jag mest ägnat mig åt annat, som en kort intervju för rumänsk tv (?), där jag på svenska har läst ett kapitel ur Casanovas kvinna.
Jag har också lett min fantastiska grupp på kliniken och som vanligt är jag fylld av beundran inför det jobb som gruppen gör.
Dagens ämne var förlåtelse.
Inte helt lätt men centralt när det gäller sorgbearbetning.
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur viktig det är men tar det en annan gång.

Just nu vill jag mest klaga på mammor och pappor som ägnar sig åt sina Iphones när deras barn gråter hjärtskärande.

Skärpning för tusan!!!

Inga kommentarer: