tisdag 28 april 2009

Here we go again

"Sätt i den gröna CD:n och följ instruktionerna på skärmen", muttrar jag för mig själv och undrar var jag har lagt just den gröna.

Detta är en repris förstås. Jag skötte installationen av printern perfekt förra gången, och skrev ut flera omgångar manus utan problem, i alla fall inte särskilt stora. Det var då det.
Nu vill inte printern kännas vid att den någonsin har fungerat.

Min egenhändiga lösning på dylika problem är att ta bort skiten och börja om från början.
Det är då den gröna CD:n ska fram.

Ja naturligtvis har jag letat innan jag skriver om eländet här. Den enda plats som återstår att gå igenom är kylskåpet.

Det finns bara ett svar, och det känns ju inte särskilt roligt.


Någon har stulit min gröna installations - CD.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej snygging!! Och grattis i efterskott! Visst är det underbart att bli stor?! Tove

Åsa Hellberg sa...

Tack.
Ja, jag gillar stor.
Mycket:)

helene sa...

Det är klart det är någon galning som har stulit din cd!
Gu va jobbigt stackars dig!

Åsa Hellberg sa...

Helene; jag vet. Grrrrr