torsdag 30 juli 2009

Gruppcoaching

När jag har hittat min egna lilla lokal kommer jag att dra igång gruppcoaching i höst.

Fördelen med en grupp är de speglingar man får i de andra som är med, men också att man får nya vänner som går igenom ungefär samma sak som en själv.
Jag vet av erfarenhet att man känner sig ensam om sina tankar och känslor, och att få träffa andra som förstår och inte dömer är oerhört befriande.

Det blir två grupper; en för de som vill arbeta med sin självkänsla och en för de som försöker ta sig igenom otrohet.

Hellberg Coaching växer och hösten är oerhört spännande på alla plan.
Någonstans ska jag peta in föreläsningar också, men det kommer när det kommer.

Ps, är du intresserad av att vara med i någon av grupperna så hör av dig via mail; info@hellbergcoaching.se

6 kommentarer:

Agneta sa...

...jag har redan anmält mig på FB, längtar tills det startar....

Åsa Hellberg sa...

Haha, vad snabb du var:)

Agneta sa...

Ja, sitter i bilen (passagerare) på väg hem från sex veckors semester, (skönt med bärbar dator)Nu börjar allvaret igen...

Åsa Hellberg sa...

Hurra, då kan vi kanske ses snart?

Anonym sa...

wow, vad häftigt det hade varit, om jag ahde bott i Stockholm. Men lite för långt för mig. (över 20 mil bort) Sedan ville jag tacka för alla dina inlägg och säga att jag är en av dom som tar rygg på dig, och er som har gått före. :-) Dina inlägg och ord ger mig så mkt, dagar då det svajar en del. Tack!

Åsa Hellberg sa...

Hej Anonym.
Ja, ta rygg, det är precis det som är meningen!
Ju fler ryggar vi kan ta, desto bättre kommer alla att må.

Ps svajiga dagar har vi alla,oavsett hur långt vi har kommit i "processen". Det är helt okej...och är en del av tillfrisknandet!

Varmt välkommen hit!
Kram Åsa