fredag 17 juli 2009

Tillbaka i soffan

efter drygt två dygn på västkusten.

Katten kissade på min väska just innan jag åkte, men det var nog snarare än varning än något annat för det verkar som han har hållit sig till sin toalett när jag har varit borta.
Tur, för efter exakt 50 mils körning är jag lite mör och tänker hålla mig i soffan resten av dagen och hade nog suckat en del om jag hade behövt ta hand om kattkiss.

Lyssnade på Sommar på hemvägen och den som programledde idag var Elisabeth Gummesson, välkänd coach och föreläsare.
Perfekt sista timman som är så ofantligt trist.
Idag gick den galant, och jag sprang in för att höra sista halvtimman av hennes program. Hon är en av de som inspirerar mig i mitt arbete och även om vi har fokuserat på olika klientgrupper så är vårt utgångsläge detsamma:
Vi duger som vi är och vi är värda det allra bästa.

Läs gärna hennes bok "Good Enough".

2 kommentarer:

Agneta sa...

....sitter just nu i stugan och lyssnar på reprisen med Elisabeth Gummesson, efter att förut ha lyssnat på några av hennes föreläsningar är jag en "fan" av henne, man kan inte bli något annat (tycker jag)......

Åsa Hellberg sa...

Hej Agneta, hon är superbra!