fredag 24 april 2009

Dator och Åsa

Jaha?
Adobe och flash, och fan och hans moster.

I love Youtube. Ska jag inte kunna titta på små roliga filmer med glada barn längre eller vad är det här egenligen?

Ekvileringsprogrammet (det heter säkert inte så, men strunt samma) stänger mina Adobenedladdningar för någon slags säkerhets skull.
Och ekviliseringsjävlaprogrammet vill inte lägga ned trots att jag klickar på "stäng av nu för sjutton".

Jag får titta på "trevlig kväll" (det heter säkert inte så, men det är också strunt samma) på ettan istället. Det är ett program för 70+, och det är precis så jag känner mig just nu.

2 kommentarer:

helene sa...

Titta på Allan the movie och Helene the movie
på YouTube.

Åsa Hellberg sa...

Din hund väl? Jag träffade den häromdagen, Ewa presenterade oss:)

Helenafilmen var vidrig :(