söndag 26 april 2009

Konstigt

Att jag inte är överförtjust i mat har konstaterats vid ett flertal tillfällen i denna blogg, ändå korvar sig de kläder jag med lätthet gled i förra sommaren.

Hur kommer det sig måntro?
Och säger ni Risi Frutti måste jag nog stänga av er från min blogg!

Nej, jag skulle tro att det mer handlar om att jag har glömt bort grönsaker det senaste året. Det har inte funnits plats för det på tallriken när jag väl har bestämt mig för att äta.

Eftersom korvande kläder inte riktigt är min grej infördes det grönsakstvång i hemmet idag.
Broccoli, kokta (det är godast) morötter och många röda nyttiga tomater serverades till fläskfilén.

Jag räknar med att vara i form igen i slutet av nästa vecka.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Risi Frutti. Tyvärr. Fråga en som vet.

Risi Frutti!
Risi Frutti!
Risi Frutti!

UFOT sa...

Mmm...to much calories... Lizzy har koll :)

Åsa Hellberg sa...

Norrlänningar som äter det där ni äter tänker jag faktiskt inte lyssna på.
En refuserad och ett Ufo. Jag litar inte ett dugg på er.
Särskilt inte när ni kommer i par på det där viset!

Unknown sa...

Meh!