fredag 24 april 2009

Inte klokt

Strålande sommarväder och det är bara april, är det inte härligt så säg?
Jag tycker att man blir sprättig i kroppen, lite som när man hör en bra låt och känner för att skaka loss.
Jasså, det gör ni inte?
Headbanga och luftgitarr, gillar inte ni det?
Nähä, men det gör jag.
En och annat piruett och travoltasteg brukar jag också få till.

"I´ll survive", sjunger Gloria Gayner och jag i duett, och just där och då känns livet oerhört okomplicerat.
"As long as I know how to love I know I´ll be alive.
I´ve got all my life to live,
I´ve got all my love to give,
I will survive."

Och min fråga till er är given; vilken låt går ni igång på?
Och om ni nu inte svänger loss, vad gör ni då när ni hör en bra låt?

3 kommentarer:

Unknown sa...

Disconnected med In Flames.

You receive what you give
And this is like nothing
I feel like shit
But at least I feel something

Åsa Hellberg sa...

Jazzar du till den också, eller sitter du helt still?

Unknown sa...

Jag går med raska steg och ser livsfarlig ut.