måndag 18 maj 2009

Å andra sidan

Det var nog bra att jag inte hade någon ny bokidé, när jag nu fick ett sms från Computer City där jag informerades om att "servicetiden för er produkt tyvärr har förlängts".

Jaha?
Och varför det, och förlängts hur länge? Den informationen hade ju varit bra att få, men fick väl inte plats i ett sms.

Jag har fått ett servicenummer som jag kan använda om jag vill "följa statusen på reparationen" och där kan man även denna morgon läsa "inlämnad i butik".
För mig låter det som om min fina, värdefulla dator ligger på en hylla i butiken och samlar damm, istället för att ligga på reparationsbordet färdig för omsorgsfull operation.

Min lilla har för tillfället bestämt sig för att samarbeta (ta i trä), och det är en ofantlig tur eftersom jag är totalt databeroende.
Men att ge mig på att skriva ett manus på den är inte aktuellt.

Tur då att jag just nu är helt fantasilös, vilket väl bevisas av ett inlägg som handlar om en reparation som inte ens har kommit igång.

Inga kommentarer: