fredag 29 maj 2009

Jag måste bara få fråga

Silikonläppar, fint eller inte så fint?

8 kommentarer:

kia sa...

Nää, och ännu värre blir det när silikonläpparna ska försöka skratta...

Åsa Hellberg sa...

Men de som gör läpparna större måste ju tycka att det är fint, men jag har nog inte sett någon som inte var finare innan (moviestars och så)

kia sa...

Om du vill se nåt riktigt roligt ska du gå in på Youtube och söka på Friday vs Monday.

Åsa Hellberg sa...

Tack!

KarinaHC sa...

hemskt. Vill du veta vad min son kallar Linda Rosing? Det får du veta ändå, Ballongläppen, jag kan inte låta bli att fnissa. Elakt jodå men sån är jag tyvärr ibland.

Åsa Hellberg sa...

Karina; Ja men tänk om vi bara är helt omoderna?

Personligen kommer jag alltid på vad som är modernt 3 år för sent, och då står jag där med mina tights och leopardtröjor och tror att jag är snygg och rätt:)

Unknown sa...

silikonläppar? Men please kill me.

Åsa Hellberg sa...

Liz; trodde väl det.