söndag 10 maj 2009

Söndag 06.30

Ett tidigt uppvaknande denna söndag, och förhoppningsvis bådar det gott.

Solen lyser i Stockholm, och förra helgen fantastiska golfspel ska upprepas idag är det tänkt.

Att jag är en sådan fantastisk golfspelare syns inte på mig.
För att passa in på banan borde jag ta av mig joggingbrallorna, sätta på mig korta sockor, en konstig liten kjol och ha någon slags dubbar på gympadojjorna. Lite rutor på tröjan, och en skärm på huvudet hade också varit perfekt.

Hade jag sett mig själv hade jag trott att jag var...totally lost.
Vilken överraskning det måste vara för alla när mina svingar sitter som gjutna, trots säckiga grå brallor och en t-shirt från HM.

Jag kanske ska ringa Stefan Persson och erbjuda ett sponsorskap?
Det gäller att sticka ut i mängden i dessa tider.

Inga kommentarer: