torsdag 14 maj 2009

Nä, om vi skulle

ta en liten tacklista, eller vad säger ni?

1. Jag har fått se min son spela trummor på en skolkonsert, och innan konserten gav han mig en kram framför alla sina vänner. Tack älskling.
2. Jag har fått nya insikter om mig själv. Tack coachen.
3. Jag har bett om, och fått, goda råd från någon som är en förebild. Tack K.

Men, vilken bra dag.
Va?

Tycker ni som jag att ett tack är på sin plats denna torsdag eller vill ni klaga av er lite?
Varsågoda, kommentarsfältet är fritt.

5 kommentarer:

Daniel sa...

Tycker vi ska fortsätta tacka å ta vara på dagens ljuspunkter!

Det är ju attityden det är fråga om

Åsa Hellberg sa...

Japp, det är det!

Unknown sa...

Åh fan, jag har glömt att göra den där listan.

Åsa Hellberg sa...

Liz; man gör som man vill.

Unknown sa...

Jag vet. Men tanken var på allvar att jag skulle vara tacksam.