torsdag 28 maj 2009

Tidigt, tidigt

ska jag upp i morgon bitti för att återgälda lite av allt det som fästmannen hjälper mig med.
Det blir en biltur till Arlanda för byte av framruta på hans stenskottade bil.

Förhoppningsvis kan jag locka honom att stanna någonstans på väg tillbaka till stan för en morgonfika och lite samvaro innan våra arbeten kallar oss åt varsitt håll.

Ibland får man sno åt sig lite tid när vi är så himla upptagna som vi är just nu, och en kopp kaffe på ett fik är inte fy skam i så gott sällskap.

Sov gott. I morgon är det fredag och utlovat högtryck

3 kommentarer:

helene sa...

Jag hoppas att din fästeman ofta har med dig i sin tacksamhetslista!

Åsa Hellberg sa...

Haha, jag ska fråga honom om det:)

Åsa Hellberg sa...

Jag frågade och min plats ligger fast tillsammans med barnens, resten byts ut emellanåt :)