fredag 29 maj 2009

Morgonstund

har guld i mund.

Ärligt talat, vem kom på det?

8 kommentarer:

Robert W sa...

Vet inte, men stryk skulle han ha!

Unknown sa...

Morgonstund har ett helvetes påfund i sin mun, kan vi säga istället.

Jag tror helvetet är intressant. Likaså the devil him self. Inte för att jag är satanist eller så... om ni nu trodde det...

Kia sa...

Måste ha varit nån som aldrig gick och lade sig...

Unknown sa...

Men vad arga ni är! Det är ju fredag för fan. Har ni mens eller nåt?

helene sa...

Jag älskar tidiga morgnar och förmiddagar å sen får jag ångest!
Näjdå skoja bara.Lite.

Åsa Hellberg sa...

Å vad skönt att få medhåll, vilka bra bloggvänner jag har (Helene, ångesten kommer för att du kliver upp för tidigt!:)

helene sa...

Sant ska sluta med det!

Åsa Hellberg sa...

Helene; När då? Vilken morgon? :)