onsdag 20 maj 2009

Det känns

som fredag, eller hur?

Och så kommer det att kännas i två dagar till, alltså är det som om tiden står lite still.
Det är bra att tiden står så ibland, särskilt om det rullar på för fort.

Vi behöver tre fredagar på raken emellanåt, och borde egentligen införa det som en allmän ordning åt alla.

Jaha, då är det fredag, fredag och fredag igen skulle vi behöva säga var tredje månad och i alla fall ta en av de fredagarna till att bara koncentrera oss på oss själva.
På jaget.
Det där som vi så lätt skjuter åt sidan.
Vi tar det sen säger vi och ägnar oss åt alla andra, och så blir det aldrig av.

Jag har beslutat mig för att ta en jagdag i morgon fredag.
Då ska jag eventuellt gå på bio alldeles själv, se en film som bara jag vill se. Eller så ska jag läsa hela dagen. Jag har inte riktigt bestämt mig än.

Vad skulle du vilja göra på din "bara jagdag"? Och tänker du ta den på fredag eller fredag?

Inga kommentarer: