torsdag 4 juni 2009

05.20

tyckte min kropp att det var färdigt med sovandet för denna gång. Inte direkt "önskat läge" som vi pratar om inom coaching...men är jag vaken så är jag.

Vilken tur ändå, för jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig idag.
Det betyder att det kommer att åka kläder på och att det kommer att åka kläder av.
Ibland är det så himla svårt att välja bland alla blusar, och en slafsig mjuk och skön T-shirt är inte att tänka på.

Och byxor, ska vi prata lite byxor? Just idag får de inte sitta åt någonstans, det räcker med att det känns som om halsen har en stram polotröja på sig, resten av kroppen måste få vara flexibel och avslappnad. Och har jag några sådana flexibla byxor?

Små och väldigt oväsentliga problem denna morgon, jag vet ju att om ett par timmar står jag färdigklädd utan problem.

Nej, vad tror vi om en kopp kaffe?

Inga kommentarer: