onsdag 3 juni 2009

Slemmigt

Ja ni hör ju redan på titeln att det här inlägget handlar om ynklighet och halsont.

Det är samma visa varje år; halsen bestämmer sig för att göra något kreativt av 3 dagars kliande och istället för att göra sig frisk gör den sig av med rösten och lägger till en hosttaggtråd.

Det är helt okej idag, jag är "ledig" och ska ägna mig åt intervjuer bland annat.
Via mail, vilken tur va?

Sedan blir det lite tvättstuga, bröllopstal och nagelpiff.
Inget av detta kräver några röstresurser utan genomförs i lugn och tystnad.
Dessutom tror jag att det kommer att regna i den södra förorten idag- och tack - det passar mig alldeles utmärkt,

Har ni några planer för dagen?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Nej. Inte direkt några planer. //Liz

Åsa Hellberg sa...

Liz my friend. Har du slutat logga in på din blogg?

Anonym sa...

Ja. Faktiskt. //Liz

Åsa Hellberg sa...

Hur länge har du tänkt hålla dig borta? Paus är okej, allt annat måste föregås av en omröstning!

Anonym sa...

Som det känns idag, för alltid. I morgon kanske de känns på ett annat sätt. //Liz

helene sa...

Jag har också en förkylning,inte så roligt precis när jag hade kommit igång med min träning.
Varför har Liz skippat sin blogg?
Kram till Liz å kram till dig.

Åsa Hellberg sa...

Tack Helene, jag vet inte varför liz inte vill blogga.
Hoppas, hoppas att hon är tillbaka i morgon!

Anonym sa...

Tack Helene. Nej jag är inte tillbaka i morgon. //Liz

Åsa Hellberg sa...

Okej, en annan dag då!!!

Anonym sa...

Tja.. klappa katten och plantera blommor. Och läsa bloggar.

Så. Då var resten av min dag fylld :)

/Karina

Åsa Hellberg sa...

Karina; vilken bra dag:)!