tisdag 2 juni 2009

...


Fortfarande isolerade. Frigivningen är beräknad till 16.00.


6 kommentarer:

Kia sa...

16.05... fri?

Åsa Hellberg sa...

Haha, ja det var jag 16.05 och rusade direkt till köket för att fixa mat till hungrig unge:)

KarinaHC sa...

Hoppas att du är frigiven och att katten är oskadd:)

Åsa Hellberg sa...

JA, det var riktigt mysigt för oss två i vardagsrummet. Jag till och med slocknade i soffan en stund:)

KarinaHC sa...

Det där med att få ner rumpan är inte så lätt. Min är så motsrävig ibland och planer då, ännu värre. Jag gör upp planer och håller mig inte till dom. Undrar varför

Åsa Hellberg sa...

Hej Karina.
Planer måste vara oerhört konkreta om "det ska bli gjort", och helst bör man ha delmål.
En roman kan vara målet, men om det går trögt kan ett kapitel vara nog stort...ibland 2 sidor.