torsdag 4 juni 2009

Jag väser

"god mor gon", till sonen och han undrar yrvaket om hans mamma har förvandlats till ett monster.
Det har hon inte, men rösten förmår inte med än stötvisa väsljud.

Det blir helt klart en intressant dag.

Dock infinner sig en tacksamhet för att jag inte ska träffa klienter idag, för de mötena hade jag fått ställa in. Inte för min skull, men för klienterna är det inte kul med en coach som inte klarar att samtala. Det är ju liksom precis hela grejen.

Nu ska jag väsa ihop med coachkollegor och de är så pratsamma själva att jag kan hålla en låg profil och förhoppningsvis komma igen med nya (röst)resurser i morgon.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du din arma stackare tycks ha åkt på en rejäl halshistoria. Hoppas din dag blir bra ändå och att du snart blir frisk.
Du tycks ändå vara flitig inklusive bloggandet, vilket undertecknad inte har. Med bloggandet allstå. Men det har ju sina orsaker.
Deadline! =D

Anonym sa...

Hej!

Idag fick jag seminarieprogrammet så nu vet jag vad boken handlar om! Bra ämne som säkert många drabbats av men inte vågar ta upp. Usch, måste ha varit hemskt. Skönt att du har det bättre nu (som jag tycker mig kunna läsa mellan raderna).
Ser verkligen fram emot att läsa den!

kram
Karina

Åsa Hellberg sa...

Ninna; lycka till med deadline!

Karina; trodde väl det, fick det själv igår:). Vi berättar mer senare, först ska ett bröllop firas (lillebrors)!

Anonym sa...

Okej, ha så kul på bröllopet. Då diskuterar vi mer senare!

kram
Karina