söndag 28 juni 2009

Dagen efter dagen före

sitter jag här med nymålade tånaglar och är rätt nöjd med livet faktiskt.

Sonen har kommit hem från farmor och vi har varit med alla fyra barnen så de fick bada i den fina sjön.
Själv satt jag nöjt i skuggan och tittade på samtidigt som jag blåste upp en krokodil till minstingen.

I morgon blir det en heldag på kontoret, och jag tror att jag ska nyttja de kommunal färdmedlet tunnelbana, vilket känns som det svalaste alternativet när min AC har behagat kollapsa.

Visst har vi en härlig sommar va? För mig som är en innenisse är det alldeles förfärligt skönt att vara ute i solen. Kroppssystemen vaknar till och kinderna är naturligt rosiga för första gången på länge känns det som.

Vilken tur jag har som har kunnat vara ledig några dagar.
Det, solen och att hela vår familj är samlad står högst på min tacksamhetslista idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det har verkligen varit en underbar dag idag. =D

Åsa Hellberg sa...

Hej Ninna, ja visst har det! Kommande vecka ska visst vara lika härlig, och vips har man glömt midsommar.