tisdag 23 juni 2009

Tisdag

och lång arbetsdag, härligt!
Jag ska börja dagen med ett besök hos MIN coach, och före det ska jag hitta en parkeringsplats på Östermalm.
Låt mig genast meddela att detta kan te sig som ett helt omöjligt projekt, lägg gärna till att min AC är kaputt och att denna dag ska bli varm. Kombinationen av dessa tre kan medföra att jag kommer till min coach relativt svettig, å andra sidan kan vi ju då behöva tala om stress och hur jag ska undvika just det.

Man vet inte alltid vad man ska prata med sin coach om, det brukar lösa sig.
För vissa är samtalsämnet givet, för andra tar samtalen en riktning som inte alls var tänkt från början. Även om man har ett övergripande mål med att träffa sin coach - och det har jag - finns det många små delmål på vägen att prata om.

Det viktigaste först brukar fungera bra.
Det ska bli kul att se vad det är för mig idag.

3 kommentarer:

kia sa...

Vad härligt att tycka så mycket om sitt jobb!

Cattis sa...

Det finns en nalle till dig hos mig

Åsa Hellberg sa...

Kia; ja det är superhärligt!

Cattis; men...hur då? Jösses, jag måste gensat besöka dig:)