söndag 14 juni 2009

Underbara regn

Man kan säga att naturen får den dusch den behöver just nu, resten av sommaren kommer nämligen att bli varm och solig.
Med det i åtanke känns denna regnvecka helt okej.

Nästa vecka är det midsommar.
Förra året tillbringade vi den på Kolmården, och det var inte första gången.
Ska man åka dit är just den dagen ett utmärkt val, det är inte så många andra som är där då.
De flesta dansar som små grodor runt midsommarstången på Skansen i trängsel medan vi kan beskåda schimpanser, gorillabebisar, delfiner och björnar i lugn och ro.
Ett utmärkt val av midsommarfirande om ni frågar mig.

Vad vi ska göra i år har vi glömt att prata om, vi får väl helt enkelt ta ett snack med våra tre tonåringar.
Min röst ligger på Kolmården även i år.
Egentligen hade jag velat rösta på Grekland, men för det måste man ha semester.

Det har inte jag, därför nöjer jag mig med en tripp till Norrköping.

Inga kommentarer: