fredag 26 juni 2009

Overkliga

Det finns vissa kända, levande eller döda, människor som jag har overklighetskänslor inför.
Dessa känslor skulle troligtvis raderat alla mina normala beteenden och renderat mig en inlåst plats under ett par veckor om jag skulle ha träffat någon av dem på listan nedan;

Michael Jackson
Agneta Fältskog
Oprah
Prinsessan Victoria
Elvis

För att ni ska förstå tokeriet kan jag meddela att jag med lätthet, charm och elegans skulle kunnat konversera med;

Madonna
Anne-Frid Lyngstad
Ellen DeGeneres
Kungen
Tommy Steele
Detta är förkortade listor märk väl; mina tokerier sträcker sig betydligt längre.
Så, vilka skulle ni inte få fram ett ord till om ni träffade dem?

7 kommentarer:

Lida sa...

det tror jag att du redan vet. :)

Kia sa...

Jag har redan träffat mina "Lassies", jag har hållit förre påven i handen och jag har pratat med Benny Andersson. För att inte tala om när jag sjungit för Björn & Benny och de faktiskt såg ut att gilla det de hörde. My life is complete

Åsa Hellberg sa...

Lida; ärligt talat, har du pratat med din coach om just honom?

Kia; jag är glad att höra att ditt life är complete...och jag är grön av avund att få - och kunna- sjunga för B&B.GRÖN!

Unknown sa...

Kerry King. Då skulle jag stamma tror jag. Men oj så lycklig jag skulle vara!

Åsa Hellberg sa...

Liz; Vem är Kerry King?

Unknown sa...

Men please! Bildgoogla! Dottern ropar alltid då hon ser Kerry; Titta, där är pappa!!!

Kerry King it is.

Unknown sa...

Du, jag lägger upp Kerry i bloggen min...kolla in där.