torsdag 4 juni 2009

Sko

7 kommentarer:

Simona sa...

Vill HAAAAAA!

Vet du, sexiga skor har en stor och viktig roll i mina berättelser. Jag, som i (relativt) unga år redan måste trava omkring med inlägg och fula foträta skor FROSSAR i sexiga sandaler, stövlar, pumps i mina manus. Så kan man också använda litteraturen!

Kram
S

Åsa Hellberg sa...

Jag hade blivit djupt besviken om din Åsa hade klivit runt i platta sandaler!

Kram

Ps, de på bilden är inte mina, kommer direkt från Karen Millen på nätet.

Anonym sa...

Oooppsss!
Vilka dojor! De hade jag inte kunna kliva omkring i. Tyvärr!

Men det är väl härligt att då i sitt skrivande kunna frossa i allt möjligt - inte minst sådant som man inte kan göra i verkligheten.

Kia sa...

Aahh, jag ser att du hittat mina nya skor trots att jag gömt dem långt in i garderoben.... noooot. Tusan vad balla! Såna använder man ju inte varje dag, men vi kan köpa dem tillsammans och turas om om att ha dem. :-)

Ett skrivande lantliv sa...

Aj, säger jag :-)

Åsa Hellberg sa...

Ninna och Victoria; man ska nog bara vara fin och sitta still i dem tror jag:)


Kia; vilken bra idé:)

helene sa...

Den som väntar på ngt bra kan vänta ALLDELES för länge!
Vilka skor!