torsdag 12 augusti 2010

16 år 8.55


Grattis världens bästa unge man.


Om du hade varit hemma hade jag berättat för dig om vilken bra människa du är, hur mycket jag uppskattar ditt sällskap (när jag får den äran) och hur oerhört glad jag är för att jag får vara din mamma.
Ja, ja, ja hade du nog svarat som om jag vore lite tjatig, men jag hade ändå noterat det där lilla leendet...

(Hoppas att du inte bli för arg när jag har dragit ut varenda sladd ur alla din maskiner i rummet, jag var tvungen när jag skulle städa.
Det kan också hända att jag av misstag har lagt ner någon i källaren, alternativt hivat iväg den till soprummet.
Tänk på att jag tycker att du är en bra grabb och att jag börjar bli gammal!)

4 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Så fint skrivet men jag skrattar ändå åt igenkännedomen i det hela...just det där med svaret: Ja, ja, ja...Min lille prins är ju 16 nyligen fyllda med;)
Och sladdarna....ha ha...får jag va en dammråtta när han kommer hem och hör vad han säger?=)=)
Kram!

Åsa Hellberg sa...

Hu. Det kan gå precis hur som helst:)

Sus sa...

Haha! Gick han på´t?

Åsa Hellberg sa...

Sus; vi får väl se när han kommer hem i eftermiddag:)