tisdag 10 augusti 2010

Ledig

och tänker tillbringa dagen i sonens rum.

Det är överhuvudtaget inte mitt ansvar att städa det men tänkte vara en snäll mamma och se till att det skiner när han kommer hem genom att plocka ut alla möbler så att jag verkligen kommer åt att skrubba.
Ett annat ställe jag kommer att komma åt från och med torsdag är köksgolvet, för då hämtar köparen mitt bord och alla stolar som jag hade annons på Blocket om häromdagen.

Ni har säkert mycket mer spännande saker på gång än städerskan Hellberg, jag tror aldrig att jag har läst ett onödigare blogginlägg än just det här.

Berätta ni istället!

2 kommentarer:

Suzan sa...

är ute på landet hos mamma i kopparberg, startade morgonen med en promenad o slöläser bloggar nu till dagens första kaffekopp...

Åsa Hellberg sa...

Det låter superskönt, Suzan!