fredag 13 augusti 2010

Å där gick han ut genom dörren igen.

Frågan är vad jag ska göra med min solokväll?
Det kan hända att jag tar mig en promenad till konsum för att inhandla något ätbart, såsom glass eller kanske... glass.

Trots att jag har högar av olästa böcker köpte jag en till idag när jag var på pocketshop för att kolla att Casanovas Kvinna fanns i hyllan (ja, jag är fjantig. Men man får vara det som debutant).
"Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann", också skriven av debuterande författare, Jonas Jonasson, är vad jag förstår en formidabel succé och den fick följa med mig hem.

Har ni läst den?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte läst den men fått rådet att göra det.
Säg gärna sedan vad du tycker om den.
trevlig start på helgen
Sanna

Eva sa...

Japp!
En riktig måbra-bok. Jag hade ett leende på läpparna hela tiden...
En bok man önskar att man inte hade läst, så att man får läsa den igen för första gången.

Hälsn. Eva

faith sa...

Jag har läst den under semestern med ett småleende på läpparna:)