torsdag 5 augusti 2010

Ibland låter jag som en fjantig filosofwannabe

istället för en redig coach.
Jag så mycket som vill ut att en hel del av det blir Öh, Bah och Blablabla.
Men så har jag heller att utgett mig för att vara eftertänksam. Obetänsam ligger emellanåt närmare sanningen.
Strunt samma.
Från denna minut och flera dagar framåt kan jag låta bli att skärpa mig om jag vill, jag är nämligen ledig.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ägna mig åt; det normala plockandet av småprylar är inte möjligt eftersom det inte ligger några sådana framme. Tvätta kommer jag heller inte att behöva, och mat ger jag blanka sjutton i när jag är ensam.

Ett flera dagars blankt papper.
Spännande.
Jag kanske ska göra något wild & crazy?
New York, Skara sommarland eller kanske Bio på Heron City?

Snacka om möjligheter.

Inga kommentarer: