söndag 29 augusti 2010

Fantasktiskt Bra!

Men några bilder blir det inte, de behåller jag för mig själv.
Skulle jag visat någon kunde det ha varit på Kjell-Olof Feldt som är ordförande i Friskolornas riksförbund och som var den som delade ut priserna, eller kanske på Timo Räisänen som eleverna fick mingla med back stage.
Efterår räisade vi förbi Mac Donalds, för då var det ekande tomt i alla magar och hade vi inte fått mat där och då hade vi (läs jag) dött.

För övrigt funderar jag på att knacka på hos den gamla tanten på våningen över min. Hennes frenetiska vattnande av balkongblommorna gör att vattnet rinner vidare ner på glasrutorna på min balkong, vilket gör dem blomvattenrandiga.
Eller så struntar jag i det.
Vi har ju bestämt att sommaren är över, eller hur?

Efter att ha tvättat av dagens citymakeup, bytt om från tight till loose och satt upp håret i sedvanlig tofs är det dags att ta en tur till mataffären.
Man vill ju liksom bli igenkänd på Konsum.

Inga kommentarer: