torsdag 5 maj 2011

You can call me Ludde.

Jag är luden.
Det är inte så himla roligt att medge men jag gör det ändå eftersom jag är 49 och inte längre så himla skämsig.
Det ludna sitter på mina kinder.
Särskilt tydligt är det i badrumsljus, nära spegeln och med läsglasögon på.

Nu går jag sällan nära spegeln.
Det behövs inte eftersom jag inte särskilt ofta behöver syna mig så noga.
Dagens översyn handlade om att jag tyckte att jag såg en pytteliten finne som vid närmare titt inte var något alls.

5 kommentarer:

Shamrock sa...

Samma här och behåringen äkar med åren tycker jag

Madlar sa...

Tror det beror på lägre östrogen o att testosteronet får övertag....det skyller jag iaf på när jag ser de små men mörka fjunen på överläppen som plötsligt dykt upp ;)

Spader Madame sa...

Viskar att det är lika här...

Anneli Stålberg sa...

Speglar kan vara ett otyg :)

Åsa Hellberg sa...

Ha, tänk vad många luddar det finns:)