måndag 6 april 2009

Min bok

är nu på layout, och jag ska skriva ett debutantporträtt.

Jösses.

7 kommentarer:

Lina sa...

Wow, vad spännande! Är väldigt nyfiken på den där boken!
Kram, Lina

helene sa...

Många många grattis till dig Åsa!
Det är ju helt fantastiskt att du snart ska stå med en bok i din hand som du har skrivit!
Helt underbar känsla måste det ju vara för dig.
Än en gång STORT GRATTIS!

Åsa Hellberg sa...

Tack.
Det är ju inte riktigt klokt:)

FRIDA sa...

Åh vad häftigt! Börjar det kännas mer verkligt nu?

Jag är sååå nyfiken. Grattis, grattis, grattis.

Kram Frida

Åsa Hellberg sa...

Frida; på sätt och vis, men jag är inte riktigt säker på vad som väntar...och det känns både oroligt och roligt om du förstår hur jag menar:)

Kram Åsa

Unknown sa...

Åsa; Åh, så kul! Grattis vännen!

Åsa Hellberg sa...

Liz; tack!