torsdag 19 december 2013

Det är riktigt trevligt att ha lämnat WO till er som firar jul.

Jag har tagit mig rätten att vara med precis där det behagar mig. Som med julklapparna. Och musiken som jag gärna sjunger med i. Högt och helst i en andrastämma, eftersom min före detta sopran numera är en rätt rostig alt. 

Jag är också med när det öppnas chokladaskar. Idag åt jag hela undre lagret i aladdinasken från igår.
I morgon blir det ingen skinkmacka för det var den jultraditionen som fick mig att längta efter körsbär i likör, och det var det som sedan gjorde att jag åt pizza.
Fattar ni den röda tråden?

I morgon startar jag dagen med avocado, keso och kaffe.



2 kommentarer:

Ebba Range sa...

Vad härligt att ta sig egna friheter så där. Fram för det! Jag hurrar högt - kanske lika högt som du sjunger!

Hoppas att den här kommentaren kommer fram - det har inte gått på många dagar.

Åsa Hellberg sa...

Japp, den kom fram!