lördag 21 december 2013

Det gick inte att sova längre.

Så jag är uppe, har ätit frukost och ska snart börja packa lite innan jag åker till Ikea halv tio. Tänker vara där när de öppnar eftersom jag ska skjutsa sonen och flickvänner till tåget senare, och före dess vill jag dessutom till lägenheten och kyssa golvet.Eller öppna dörren till balkongen. Kanske spola lite vatten i badkaret. Ta ett varv i den stora garderoben.

Och så ska jag mäta.
Trots att den här lägenheten är några kvadrat större än min gamla, är den inte lika bra planerad för att sova i vardagsrummet som jag ska göra. En hel vägg fönster och öppen planlösning gör det lite tricky, om än inte alls omöjligt. Det krävs bara finurlighet och måttstock.

Två månader och femton dagar är över i morgon.
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.



7 kommentarer:

Anonym sa...

Men HURRA för det! Lycklig flytt!

Åsa Hellberg sa...

Tack, Sanna!

Simona sa...

The glädje!

Agneta sa...

Wow! Vilken härlig känsla! :)

Anonym sa...


På arabiska säger man grattis (mabrouk) när någon köpt eller fått något nytt - som personen är glad för - det fattas på Svenska tycker jag och använder det då och då:
Grattis!
Sanna

Kati sa...

Hurra! Äntligen!

Linas drake sa...

Härligt! Lycka till!