fredag 20 december 2013

Pannkakor och lättläst.

Pannkakor!
Och det är klart att jag fixar eftersom han åker till Östersund i morgon.
Men ändå.
Pannkakor.
Med jordgubbssylt och glass.

Sedan är det färdiglagat i den här lägenheten. När han och hon har åkt i morgon eftermiddag kommer jag att äta mat från Sibylla och packa klart.

Av någon anledning är jag helt ostressad, och det kan visa sig vara livsfarligt när jag är stuptrött i morgon kväll, så jag får nog småpacka under tiden jag tittar på Notting Hill, 21.00, på åttan.

I Notting Hill ligger Sonjas hotell och på tal om böcker jag har skrivit, så kommer En liten värld tydligen också ut som lättläst.

Det är jag väldigt stolt över!

2 kommentarer:

Shamrock sa...

Det ska du vara stolt över. Ha det så bra och God Jul i det kombinerade flytt- och julstöket

Åsa Hellberg sa...

Tack detsamma, Shamrock!