tisdag 24 december 2013

Jag lyssnar på julkonsert från Storkyrkan

samtidigt som jag packar upp.
Det är halvtid och jag har åkt hem för att min katt inte ska vara ensam för länge, men eftersom han sover mer än umgås med mig så kan jag ta tag i min lägenhet som jag för övrigt redan älskar.
Köksbordet är fantastiskt, den nya bäddmadrassen gudomlig och soffan perfekt för mig att skriva och tupplura i.
Det är trångt men mysigt som tusan.

Idag fick jag mina andra bilder till väggen. En på A och mig, och en på min Nisse. Han skojade med bilden på sig. Ha ha ha, säger jag som självklart ska ha honom också på väggen.

Om tre timmar åker jag tillbaka till stan för del två. Då ska vi äta och se på Karl-Bertils jul.
Och på tal om det. alltså att vara snäll mot dem som inte har så mycket.
Kolla in Simonas blogginlägg om Carina Bergfeldt, Andreas Bardells och Läkare utan gränser.
Det är busenkelt att hjälpa via mobilen.
Busenkelt.

Nu är det Kalle, kartonger och clementiner som gäller.
Tjo ho ho ho.

Inga kommentarer: