fredag 6 december 2013

Och tror ni att jag med den tajta deadlajnen

har kommit igång?
det har jag inte eftersom det är så mycket som jag "behöver" kolla och fundera på (alltså som inte har med bok att göra.)

Och så är jag besviken över att vi inte är insnöade, och det får jag väl äta upp en vacker dag, men jag hade inbillat mig att jag skulle sitta här med mitt manus och beklaga mig över det förfärliga busvädret. Jag till och med parkerade bilen lite fiffigt igår eftersom jag räknade med snökaos. Checkade isskrapor och borstar, och nickade nöjt när jag såg att jag hade en lång sopborste i bakluckan. Utmärkt för att komma åt snön på biltaket.

Nu har jag ätit ägg och bacon, satt på en kanna kaffe till, och har inte en enda ursäkt kvar.
NU kör vi!

1 kommentar:

Jenny sa...

Så skönt att höra att det finns fler :) Har bullat upp med Äpple/Kanel-doftljus vid datorn för att verkligen ta tag i strukturarbete som kräver koncentration. Och hela
tiden dyker det upp andra små glada suuuperviktiga saker som måste lösas bums :)
Ha en skön helg och lycka till med det du borde göra ;)