söndag 8 december 2013

Jag bommade med tusen ord,

det är lite satan över det, men jag ser snett just nu. Hellre går jag upp tidigt i morgon bitti, jag är GRYM på morgonen!

Den här veckan blir knepig.
I morgon måste, måste jag tvätta. Från ett till fyra. Möjligtvis kan jag skriva något under tiden.
4000 ord är målet. Om jag går upp fem kan jag vara klar när tvättstugan börjar.

På tisdag är det återbesök för sonen hos tandläkaren. Kedjan som nu är uppsydd i munnen och skaver så att det gör ont att äta, ska lossas och fästas vid en tandställning som ska sättas fast. Har inte en aning om hur lång tid det tar. Jag måste skriva före, efteråt och/eller ta med datorn till tandläkaren.
Målet är 3000. Jag går upp fem.

På onsdag är det en okej dag. Klockan fyra är det mingel hos min agent, men tills dess borde jag ha skrivit mina 4000 om jag återigen är uppe fem.

Torsdag, sista dagen, har hela dagen på mig. Om jag går upp fem borde jag kunna skriva 5000.

Fredag. Teresa behöver manuset före tolv.
Jag hinner läsa igenom det om jag går upp fem.

Tja, sen är jag ledig ett tag.

Inga kommentarer: