fredag 3 april 2009

Inlägg 200

Ibland måste jag coacha mig själv, särskilt om jag har måsten på listan.
För att underlätta för mig själv börjar jag med det trista och avslutar med det som jag själv anser vara en belöning.

Dagens schema ser därför ut på detta vis.

  1. Städa ur bilen så att alla sittplatser finns tillgängliga (tonåringar ska skjutsas i kväll)
  2. Dammsuga densamma och skura insidan.
  3. Tvätta utsidan (maskinellt).
  4. Bädda (nymanglade lakan).
  5. Handla mat.
  6. Laga mat (borde komma tidigare på listan, men måste anpassa detta till familjen).
  7. Vila efter maten (på de nymanglade lakanen).
  8. Läsa nya Damernas värld.
  9. Tänka att detta var ju ännu en bra dag.
  10. Somna
  11. Vakna 01.30 för att hämta på disco.
  12. Sonen välbehållen.
  13. Tänka vilken bra början detta var på nästa dag.

Inga kommentarer: