lördag 4 april 2009

What a lördag

Om ni tror er få serverat en massa blogginlägg idag så kan ni ha rätt. Ni kan också ha fel.

Utöver mitt och Stieg Larssons umgänge är dagen oplanerad, och jag gör som jag vill.
"Bestämmer själv" är min tekopp denna dag.

Ja, det är klart att jag har borden och måsten, men jag bestämmer själv vad jag ska göra med det just idag.
Jag kan garantera att de inte försvinner.

Inga planer och ingen hänsyn.

Jag gör precis som jag vill, och det kan ju gå precis hur som helst.
Det kan hända att jag uppdaterar det här.
Det kan också hända att jag struntar i det.

See you later...maybe.

2 kommentarer:

Lida sa...

ah. låter som min melodi. ifibloodyfeellikeit. typ.

Åsa Hellberg sa...

GRRR, det dök ändå upp något jag var tvungen att ta tag i.
Något energireducerande.
Jag tänker vara förbannad en stund nu.
Och jag har valt just det själv:)