fredag 26 februari 2010

God morgon

Coach Hellberg har tagit sovmorgon och tror faktiskt att jag är friskare, vilket betyder att jag kan träffa de klienter som är inbokade.
Jag gillar inte att behöva ställa in, och idag behövs inte det. Hurra!

Hur har ni det?
I Stockholm är det så dimmigt att jag knappt ser till grannhuset.
Vad jag ser är att det lyser på en balkong från en icke bortplockad julbelysning.
Jag är inte riktigt förtjust i att man vanhelgar julen, men jag kan ju faktiskt titta åt ett annat håll precis som jag gör när en och annan adventsstake fortfarande lyser i fönstren.

Jag fokuserar istället på att det snart är midsommar och funderar på vilken av mina klänningar jag ska dansa runt i då.
Det kan hända att jag tar den rosa med små blommor, men jag har inte bestämt mig än.
Möjligtvis kan det bli regnställ.
Spännande.Jag kanske kan återkomma om det när det blir dags?


Det är dock dags att anmäla sig om du vill vinna Casanovas Kvinna i pocket. Skriv något i kommentarfältet - eller skicka ett mail - så är du anmäld.

5 kommentarer:

Pennelina sa...

Den har jag lust på... men skulle kunna tänka mig att byta till mig den emot en cd :-) Om du har lust, alltså!

Kramisar!

Åsa Hellberg sa...

Jag lyssnar aldrig på cd, har nämligen ingen:)
Men jag kastar in dig i utlottningen!

Kram Åsa

Pennelina sa...

Låter kul!

Kram :-)

Jenny G sa...

Jag vill också vara med och tävla :)

Åsa Hellberg sa...

Ni är med, lottningen blir i morgon!

Kram Åsa