måndag 15 februari 2010

Hur har ni det

med soptipparna i ert liv?

Måndag är faktiskt ett utmärkt val av dag för att slänga grejer där, det vet jag av en ringa - men god - erfarenhet.
Lördag kan kön till slängeriet ringla sig lång, och har man otur måste man parkera långt ifrån alla containrar och bära skräpet till rätt ställe.
Idag är det bara att glida in framför rätt dumpningsstation.
Peppar, peppar.

Om vi istället går över till onsdag så har jag två saker på agendan; föreläsning på biblioteket i Upplands-Väsby och release av Casanovas Kvinna i pocket.

I övrigt är allt som vanligt, men i ny - tillfällig - lokal.

6 kommentarer:

Robert W sa...

Låt bli soptipparna! Åk till en återvinningscentral istället!

Åsa Hellberg sa...

Jamen det är det jag menar:)

Kram Åsa

faith sa...

Låter som en spännande vecka. Hoppas att många kommer till biblioteket och lyssnar på dig och att boken säljer ännu mer när den kommer i pocketupplaga.
Min måndag har börjat rätt så lugnt med lite jobb hemifrån.
I kväll dags för terapiför oss två igen!
kram

Kia sa...

Jodå, tippen är ju som bekant mitt andra hem. Just nu står det 4 sopsäckar, några kartonger och ett antal papperskassar i hallen som väntar på transport till tippen.

Åsa Hellberg sa...

Faith, kom du också:)

Kia, visst är vardagar bäst? :)

Kia sa...

Absolut!