söndag 28 februari 2010

Japp

Då var långloppet igång, och lär väl vara det de närmaste 2, 5 timmarna eller vad det kan ta att åka så långt på ett par skidor. Personligen skulle det lika lite falla mig in som att springa.

Jag har dock besökt Konsum idag, vilket väl får ses som ett framsteg om man betänker att jag inte var utanför hemmet alls igår.
Det var rena rama sommaren ute, slaskigt och härligt.
I morgon ska det regna i den här delen av landet, och det är väl lite småtaskigt när det är sportlov och kidsen har blivit inspirerade av alla skidframgångar?

Den enda sportstjärna som har fått mig inspirerad är Stenmark, och frågan är väl om alla skidanläggningar i det här landet har tackat honom nog?
Han kanske har fått en aktiepost i SkiStar?
I så fall är han rik efter den här vintern.

På tal om guld så undrar jag om Hellner tar ett tredje, det ser lite trögt ut just nu.

Anyway: Heja Sverige.
Nu tar vi dom (Norge).

3 kommentarer:

Pennelina sa...

he he. Det skulle inte göra ont ;-)

Kram!

Åsa Hellberg sa...

Olsson var så glad över sitt brons, så vem som tog guldet spelade ingen roll, eller hur?

kram Åsa

Pennelina sa...

Näpp! Jag tycker vi har gjort det bra :-)

Kramisar!