tisdag 9 februari 2010

Vill ni ha kontakt med gamla vänner

rekommenderar jag att skriva en bok och ses i diverse medier. Det är också bra att ha en hemsida eller blogg där man uppger sin mailadress.
Då händer det grejer i inkorgen kan jag lova.
Senast idag fick jag ett mail från en gammal arbetskompis som jag hade oerhört roligt tillsammans med i början av 90-talet.
Hon är den knåpande typen och varje år har det kommit egengjorda julkort med diverse finurligheter på.
Dock inte de senaste tre åren eftersom jag har flyttat och underlåtit att meddela min nya adress (eller så är det för att jag aldrig skickar några själv, men jag tror mer på underlåtelsen eftersom hon vet hur mycket jag uppskattar hennes kanelstänger och nejlikor).

Jag säger det igen, det där med bok är inte så dumt.

Vill ni höra mig berätta om den och lite mer så kom till biblioteket i Upplands-Väsby 17 februari 19.00. Fri entré.

8 kommentarer:

Motvalls gubbe sa...

Tror du att man också kan få polare om man, som jag, skriver boken direkt på nätet?
Jag skulle verkligen behöva några.

Åsa Hellberg sa...

jajamensan, det tror jag:)

Ms NN sa...

Lite lång resväg för mig, annars hade jag kommit... ;)

Åsa Hellberg sa...

Attan också:)

kram Åsa

Anonym sa...

Skulle komma direkt om jag varit i närheten...

Åsa Hellberg sa...

Karina, du kommer snart att få uppleva det där med gamla vänner:)

kram Åsa

Kaxig Qvinna sa...

Vi kommer... Fiaten går med full last från Uppsala... Ses på onsdag!

Åsa Hellberg sa...

Kommer ni, å vad kul!

Vi ses då,
kram åsa