lördag 6 februari 2010

Jag har nageltrång

på tummen (eller kanske snarare ett nagelband som har gått sönder slash har rivits av) som gör ont, så efter en hård kamp med kylskåpet måste jag vila den lite.

Lite känns det faktiskt som om hela kroppen vill vila, och eftersom jag är ensam hemma kanske jag ska ta mig en liten eftermiddagslur innan jag fyller på det tömda kyskåpet med nya varor?
Det är dessutom smart att avvakta med inhandlingen just en lördag när alla andra precis just nu står i kassakön på Konsum.

Vilken finfin idé jag just sålde in till mig själv. Den är tagen.
God eftermiddag.

4 kommentarer:

Motvalls gubbe sa...

Det låter som en mycket bra idé.

Motvalls gubbe sa...

Det låter som en mycket bra idé.

Anonym sa...

låter härligt med en tupplur. Köpt latexhandskar, diskahandskar, har jag tänkt börja använda. Inte gjort det än.. men ska. :-) Ha en fin lördag! Kram. /Lizzie

Åsa Hellberg sa...

Om ni visste vad härligt det var:)

Kram Åsa