tisdag 9 februari 2010

Jaha

då börjar väntan på balkonginspektionen.
Kan vi unisont hålla tummen för att min lägenhet inte kommer att bli sist?

Å andra sidan var min balkong den allra första som var klar, vilket jag tycker borde innebära att den inspekteras först?
Är det något fel är ju min familj den som har utsatts för risk under längst tid om ni förstår vad jag menar?
Det kan hända att mitt resonemang inte håller för inspektören, det återstår att se.

Under tiden tar jag tag i gårdagens mail och min dammsugare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker mig ha en erfarenhet av att logik inte funkar i sådana här sammanhang - och inte heller i många andra.
Men det vore roligt om den funkar idag för dig - för då får du mindre tid att vänta.
Lycka till och ha en fin dag
Sanna

Anonym sa...

håller en tumme. :-) Ha en fin dag! /Lizzie

Åsa Hellberg sa...

Tack och kram,
Åsa