fredag 12 februari 2010

Knasmage



Min mage och jag har inte kommit överens idag, och det enda jag har varit sugen på i eftermiddag har varit räkost (?).
Jag vet inte vad man ska säga om det riktigt.
Ingenting troligtvis.

Ikväll tar jag mig an resorna i "På spåret".
Jag tog Fjällbacka först på två poäng när det var med för ett par år sedan, vilket väl får anses beteckna standarden på min spårkunskap.
Alltså ser jag programmet för att lära mig, inte för att jag redan kan.
Mitt fredagsgodis har jag berättat om, vad är ditt?


5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bakade mig en chokladkaka och tog grädde till med kaffe. Gott :)
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Å vad gott... i morgon:)

kram Åsa

faith sa...

Jag är ensam i kväll och har köpt mig en liten flaska rött(bra med sådana) och Tiramisu(stavas det så?). Det är mitt fredagsmys.I morgon är det födelsedagsfirande med chokladtårta, men det är en annan historia:)
Kram

Åsa Hellberg sa...

Heja Faith!

Mattias sa...

Choklad är oslagbart!