fredag 18 juni 2010

Blixtrar och dunder

på ena sidan huset och på den andra klarnar det upp.
Förhoppningsvis blir det till sist en fin kväll för alla som ska vistas utomhus.
Det ska inte jag.

Trött som tusan tänker jag hänga i min soffa hela kvällen, och om jag har tur kollapsar inte ögonen eftersom jag vill använda dem till att läsa.
Tyvärr läste jag Simonas bok förra helgen (ni fattade att det tyvärret var positivt, va?), vilket gör att jag måste påbörja något i min hög.
Vad tror ni om Alex Schulmans biografi?
Den har legat framme tidigare men har fått läggas åt sidan när annat har dykt upp.
Här dyks ingenting just nu, alltså kan det vara dags.

Men som sagt, det är ögonen det hänger på.
Pocketböcker envisas med att ha så fördömt små bokstäver.

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Schulmans biografi ska vara jättebra, har jag hört...

Agneta sa...

Här skinet solen, men stora moln tornar upp sig i horisonten.
Ha en skön kväll!