onsdag 16 juni 2010

I morgon har jag semester

i exakt en dag.
Jag undrar vad jag ska hitta på då?

Är det badstrandsväder så är den passiva aktiviteten självklar. Tyvärr drar inte P1´s sommarprogram igång förrän den 26/6 (Annika Sörenstam) men min lilla radio får hänga med ändå eftersom den är obligatoriskt badstrandstillbehör.

Den och en flaska vatten så är jag rätt nöjd eftersom mer än tre timmar i solen inte är att tänka på för min del.

Detta av flera anledningar:
1. Det är långtråkigt att sola.
2. Min hud gillar inte att bli bränd.
3. Hunger.



Och nej, jag kommer inte att bada den här sommaren heller.
Det skulle i så fall vara från den här stranden och den ligger inte i Farsta där jag ska tillbringa sommaren.


3 kommentarer:

Agneta sa...

Ha en härlig ledig dag! Vad mysigt och skönt det låter.
Jag fixar inte heller en massa timmar i solen. Av ungefär exakt samma anledningar.
Ha det så bra!

nillas liv på pinnen sa...

Jag älskar att bada i sjö och hav. Kan lätt hålla på en hel dag. Med solande på handduken mellan varven då.

Anonym sa...

hoppas du får en riktigt härlig dag, och att vädrets makter är med dig! :-) (Underbar bild btw.. *drömmer mig bort*) Kram! /Lizzie